احزاب

ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم!!!

احزاب

ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم!!!

احزاب
همه ی روضه همین است و همین است فقط..
درد یک سوخته را سوخته ها می فهمند...
تا قیامت سر سربند تو " بی بی " دعواست....
معنی این سخنم را شهدا می فهمند.....

****************
کوری چشم سفید همه ی حرمله ها
علم حضرت عباس بلند است هنوز!!!

دانلود کتاب مقدس حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)

دانلود کتاب مقدس انجیل بصورت کامل و با زبان فارسی با فرمت پی دی اف.

نام کتاب: انجیل به زبان فارسی

فرمت فایل: pdf

حجم فایل: 29.9 مگابایت


دانلود کتاب کامل انجیل(اینجا کلیک کنید)

نظرات  (۱۳۷)

سلام این کتاب همون کتابی نیست که در بعضی منطقه های تهران پخش شده ؟؟؟
پاسخ:
سلام بیشتر توضیح بدین لطفا
آمین
درود بر شما
بسیار سپاس گذارم یه مدتیست فهمیدم که به جای خدا اعمالم را می پرستیدم نمازم را میپرستیدم قرآن میپرستیدم همه چیز به جز خدا میپرستیدممعمولا اما بیدار شدم 
سپاس سپاس از دوستداران مسیح
پاسخ:
درود برشما
بی شک قران تکمیل کننده انجیل است
بسیار مفید . به وب ما هم سر بزنید
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۹ یوسف بامراد
بدون تردید دین اسلام کامل ترین و بینقص ترین دین جهان است
flan dare dan mishe

انجیل رو با شروع صلوات بخونیم؟ :O
پاسخ:
چراکه نه
سلام.عجب.چیزیه.میشه.بعضی از جاهاشو بجای داستان سکسی بخونی.مسیحیت چه دینه خوبیه همه چیز ازاده 
پاسخ:
عجب!اصلا اینطور نیست
قطعا هییییچ کتابی برتر از قرآن نیست ...
پاسخ:
:-(
با نام خدا . یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند و دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند و هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد.
ی سوال داشتم.
چرا مسیحی ها از خودشون این سوال رو نمیکنند؟
مگه نمی گید خدا پسر داره؟ پس لازمه داشتن پسر قاعده داشتن همسر هست! خب. سوال روشنه. همسر خدا کیه؟ زن خدا کیه؟
و فقط من سوال نمیکنم.اگه سوالی داشتید بپرسید اگه بتونم خودم جواب میدم.اگه نتونم مطمئن باشید روحانیون ما جواب میدن و هیچ ترسی ندارند.
اگه دوستان مسیحی پیام منو دیدند به ایمیل هم پاسخ بدند. شاید من در اشتباه باشم و شما بر حق.
موفق پیروز و سربلند باشید.
مسیحیت رو خواهشا با قران و اسلام این چیزا مقایسه نکنید😒
پاسخ:
مقایسه نکردیم
سلام برای شناخت خدا باید همه جا قدم زد...ممنونم
پاسخ:
درود بر شما
ببخشید فایل رمز میخواد رمزش چیه
پاسخ:
سایت از دسترس خارج بود.اجازه بدین بررسی کنم
از کجا میتونم تو تهران کتاب انجیل رو تهیه کنم؟ 
پاسخ:
کتابخانه ی دانشگاه علامه.البته از دانشجویان کمک بگیرید
Hamishe dost dashtm bdonm enjil che ketabiye be lotfe shoma daram mifahmm
پاسخ:
زنده باشید
کتابی میخام که بتونم مسیحی بشم
فاراقلیط
سلام خدمت دوستان
من میخوام مسیحی بشم
کی میتونه کمکم کنه
09300537752 اینم شمارمه
درسته انجیل کتاب کاملیه اما قرآن کامل تره انجیل همیشه به موعود و یا آخرین پیامبراشاره داره و بیشتر در مورد پیامبر اسلام ص سخن میگه

خیلی سطح پایین بود. درست مثل کتاب های مهد کودک و سفرنامه مارکوپولو بود. چطور ممکنه کتابی رو چهار نفر با این همه اختلاف در روایت بنویسند و بعد بگویند وحی از طرف خداست. اصلا عجیبه که کسی این کتاب پر از اختلاف و ضد و نقیض رو بپذیره و جزء صلیبیون بشه؟؟؟؟ یک مشت حرفهای احساسی دوست داشتن مردم که هر کسی می تواند بگوید و بعد دنیا را چپاول کند.
پاسخ:
خیلی راحت موضع نگیرید....

من گمشده ای دارم اونم خودمم خیلی کمک میخوام امیدوارم کمک کنه اگه از جانب خداست . مهم نیست انجیل باشه تورات یا قرآن فقط میدونم اگه از طرف خدا باشه قابل احترام . کی میتونه بگه نه ....

امروز دانلود کردم از فردا می خونم

تمام شد نطم رو راجب  نوشته ها میدم نه راجب کتاب

من کیم که بخوام نطر بدم

پاسخ:
درود برشما...
با عرض سلام میخوام بگم چرا ماها داریم دین ها رو با هم مقایسه میکنیم چرا مثل بچه ها به یکدیگه میگیم ماله من بهتره ماله تو خوب نیست!!؟؟؟
چرا تاحالا اعمال خودمونو مورد مقایسه قرار ندادیم .مثلا من به عنوان یه مسلمون تونستم با اعمالم برتر بودن دینمو اثبات کنم؟ مسلمونی که دروغ میگه ظلم میکنه حق دیگرانو خیلی راحت ضایع میکنه بیت المالو تاراج میکنه چشم چرونی و فحشا میکنه اختلاص میکنه ربا میکنه .....چطور میتونه خوب بودنه دینشو اثبات کنه......!؟به نظر من تمام ادیان الهی به فطره پاک و خوبن  اگه در انجیل انحرافی هست به وسیله مردمی بوده که زمانی  دین رو وسیله قرار داده بودن...مانند دین اسلام که امروزه مورد وسیله افرادی قرا ر گرفته ..ادیان تماما از ما ادمها فقط خوب بودنو مهربان بودن باهمدیگه رو میخواد ...
پاسخ:
حرفا شما کاملا متین...بنده بیشتر به این دلیل این کتب را آپلود کردم چراکهشاید خیلی ها مثل من احساس نیاز کنن..
ببخشید انگلیسیشم نوسته یا فقط فارسیه
پاسخ:
فارسی
این کتابی که در حال حاظر هست کتابی نیس که از طرف خدا باشه بلکه کتابی است که به دست رسولان حضرت عیسی نوشته شده پس نمیتونه پاسخگوی تمام نیازهای بشر باشه و مسیحیان هم در جواب همین ضد و نقیض هاش همین جواب رو میدن و ما بهتره به جای پسرفت پیشرفت کنیم پسرفت یعنی دین ناقص مسیحیت و پیشرفت یعنی اسلام چون بنا به گفته ی حضرت عیسی بعد از ایشان توسط پیامبری دین من کامل میشه به علاوه قران تحریف نشده و وحی مطلقه
پاسخ:
در مورد تحریف انجیل که شکی نیست..اما تعصب را کنار بگذاریم.تعدادی از .هموطنان ما مسیحی هستند.
انجیل یوحنا با این فرق داره؟ 
پاسخ:
از کتب در دسترس این فعلا کاملتره..البته کتب پی دی  اف منظورمه.دانلود کنید یوحنا هم هست
ببین داداش اینا کلا نحریفه به قول استاد رائفی پور : "مسحی ها، اگر مرد هستید نسخه اصلی انجیل که به زبان آرامی هست رو در معرض عموم قرار بدید"
شما هم اگه مرد هستید اینکارو بکنید ببین عزیزم هیچ کتابی بالاتر و بی عیب تر و کاملتر از قرآن نیست.
اینا هم که می خوان مسیحی بشن : خاک بر سرتان دین پیدا نکردید؟؟؟؟
اونم این مسیحیت کلا تحریفی؟؟؟
بیا مسلمان شو ببین چه لذتی داره عبادت و پرستش خداوند یگانه.
پاسخ:
سلام.دوست بزرگوار..زبان مسلمان هم زبان آرامیست..به هموطنان توهین نکنید..این تبلیغ دین نیست.
سلام بر شما دوستان و مدیر محترم سایت 
انجیل و تورات و کتابهای آسمانی همه اندازه هم مقدسن و قرآن آنها رو کامل کرده به نظر من همه این کتاب ها رو باید و از زیبایی بیان و لذت داستان ها و واقعیت ها ی موجود در این داستان ها هم لذت برد و هم پند و اندرز فرا گرفت همه انسانها چه مسلمان چه مسیحی چه یهودی نزد خدا یه مقام دارن پس با تفاسیر موجود در همه کتاب ها به خدا نزدیک بشیم و همه با هم تو این دنیا تا وقتی میمیریم کنار هم وحدتو حفظ و با هم نیک رفتار کنیم ممنون
پاسخ:
سلام ..زنده باشید..درود بر این خط فکری زیبا..من هم مسلمانم و شیعه و با نظر جنابعالی کاملا موافقم
هر کی بخواد مسیحی شه تو ایران اعدام می شه . و اگه بری خاج مسیحی شی نمی تونی برگردی. چون مرتد شناخته می شی

درود  و سپاس از زحمات شما
بنظر من قرآن زمانی کتاب معجزه خداوند محسوب میشود که درک از مفاهیم آن داشته باشیم وگرنه جز کتاب ساده تاریخی نیست.
همانطور که در اولین آیه مبارکه خداوند میفرمایند:
این کتاب بی هیچ شک برای هدایت پرهیزکاران است.
یعنی دیگاه خواننده بسیار تاثیر پذیری در درک مفهوم و معنی سپس نتیجه آن دارد همچنین بارها خداوند انسانها را به تفکر دعوت مینماند ولی متاسفانه خرافات مسائل رو غرق خود و از چشم دیگران دور نگه داشته، باشد نسبت به شناخت خداوند کوشا باشیم.

پاسخ:
درود برشما...بسیار زیبا و کاملا درست و عمیق..زنده باشید
سلام،یه سوال داشتم
حضرت عیسی(ع)پسر که بوده؟وقتی اجیل متی رو خوندم چند جواب پیدا کردم!
عیسی پسر یوسف هالی بوده است >>> انجیل متی باب 1 آیه ا تا 19
عیسی پسر خدا بوده است >>> انجیل متی باب 11 آیه 25
عیسی پسر روح القدس بوده است >>> انجیل متی باب 1 آیه 19
مگه میشه یکی سه تا بابا داشته باشه!!!
آهای داداش اگه زبان مسلمان هم آرامیه پس چرا قرآن عربیه
 بروووووووووووووووو
اگه مردی نسخه انجیل یوحنا که به زبان آرامیه هست رو بزار واسه دانلود البته اگه پیدا کردی (خخخخخخخخ)
اگه راس می گی یه غلط تو قرآن پیدا کن
اما واسه انجیل پیدا شده
انجیل یوحنا:باب 14 و 15 و 16
اونجا نوشته پس از من "ستوده" در زبان آرامی ستوده دقیقا یعنی "محمد" خواهد آمد و مرا تائید خواهد کرد (در انجیل آرامی که آقای رائفی پور داشت)
اما بعد ها به زبان یونانی ترجمه شد و کلمه پاراکلتوس رو پاراتبکوس معنی کردند و ستوده را "تسلی بخش" معنی کردند که مثلا بپیچونن
آهای داداش متاسفم واست یکم تحقیق کن
پاسخ:
فازت چیه؟؟
هاااا
داداش چی شد گیر کردی؟؟؟
چرا نظرمو منتشر نمی کنی؟؟؟؟
آقایی که عشق مسیحیت کشتتت آدرس دادم برو ببین
برو به این سایت ها و با انجیل خودت مقایسه کن:

http://enjil.blog.ir/post/10

http://fum-elec90.blogfa.com/post-687.aspx
 
حرفی برای گفتن داری؟؟؟؟؟

پاسخ:
من مسلمانم و شیعه،،،افتخار میکنم به دین و مذهبم،،قضاوت نمیکنی؟؟؟
سلام من یک مسلمون زاده ام و ای کاش نبودم
همین کتابی که شماها مسخره میکنیدش و انجیل هم هست سخنان چند صد سال قبل خداست که به زبون راحت و عام گفته ادم باش حیوون نباش هرچند حیوونام ازاری واسه کسی ندارن ولی الا ماشاالله مسلمونا یکیش خود من کینه نفرت حسادت دروغ نیرنگ دورویی فریبکاری ریاکاری تمام این خصائل رو داریم تو قرانم که همش حرف از اسیر کردن و به بردگی گرفتن و کشتن ادماس اگر حرفهای انجیل واسه مهد کودکه حداقل تو حرفاش از مرگ و خون ریزی و رذالت بازی چیزی بیان نکرده درضمن اینم در نظر داشته باشید حضرت عیسی ع پدر نداشت چون خود خدا روحشو در یک جسم دمید و حضرت بوجود اومد بهش میگن پسر خدا والا ایرادی نداره بیخود نیست بهش میگن روح الله یعنی روح خدا پیغمبر اسلام که اب منی بودن اینکه بدتره پدر مادر زمینی داشتن بیخیال بشید اسلام دین نیست کلی سال تحقیق کردم دینی که از کشتن و ذجر دادن و سنگسار و اینا حرف بزنه دینیه که میخواد مردم رو بترسونه که کار خلاف نکنن تا اون پیغمبر راحت حکومت کنه درضمن من ایات شیطانی رو هم خوندم و از کارشناسان دینی زیادی سوال کردم همه ادعا کردن پیامبر اسلام دروغ های خودشو به خدا ربط میداده شرمنده زیاد حرف زدم موفق باشید.
درود.لطف کنید بفرمایید درکدام آیه انجیل به حضرت خاتم اشاره شده است.هرچه جستجوکردم پیدانکردم.ممنون میشم
سلام عالی بود
سلام من می خاستم مسیحی شوم لطفا کمکم کنید به این شماره پیام بدین09373833209
سلام من می خاستم مسیحی شوم لطفا کمکم کنید به این شماره پیام بدین09373833209
سلام...یه سوال داشتم
اگه کسی تو ایران مسیحی شه اعدامش می کنن؟
پاسخ:
سلام..قطعا خیر
درود خداوند روح القدس بر شما باد من دیرو از خواب بیدار شدم ممنونم از محبت نیوز من رو بیدار کردم خداوند به شمابرکت بده در نام عیسی مسیح ! آمین
پاسخ:
سلام
اشتباه نشه..من مسلمانم!اما هم برادریم و هم برابر
باسلام.من خداپرستم و خدایی را مپرستم که مرا افرید .وجهان را .وقران را هم دوست میدارم.و همیشه عقاید و ادیان انسانها برایم قایل احترام هستش.زرتشت .مسلمان.شیعه.وسنی .مسیحی .وغیره.بیاید به هم بی احترامی نکنیم.
سلام ممنون که این پی دی اف رو گذاشتین متاسفانه رمز داره و رمزش رو تو سایتتون نذاشتین. ادم خوبه همه ی ادیان رو بشناسه نه اینکه الکی قضاوت کنه و نظر بده قرار هم بر مقایسه های بچگانه نیس. دین مسیح رو خیلی دوس دارم ، یه روزی تغییر دین میدم اینو مطمئنم. امیدوارم یه روزی فرهنگ ایرانی ها اینقدر پیشرفت کنه که جای فحاشی و قضاوت و... دین همدیگه رو قبول کنن. کسی که مسلمانه خونش رنگی تر نیس. انسانیت ربطی به این نداره که آدم چه دینی داره. باید "انسان" بود همین وگرنه داعشی ها خودشون رو مسلمون واقعی میدونن...
پاسخ:
سلام.چطور ممکنه..بررسی کردم
دوستان دیگر اگر چنین چیزی صحت داره کامنت بذارید
من ب این کتاب نیاز دارم ولی نوشته فایلی موجود نیست
پاسخ:
دوستان امتحان کنید..ببینید اگر فایل با مشکل مواجه است کامنت بذارید
انسانها ازاد افریده شدن،پس هیچ بایدی وجود نداره،هیچ دینی کاملتر از خدا نیست،این همه کتاب و این همه راه رسیدن به خدا هست اما خدا فراموش شده و سر کتاب و دین دعوا و بحث و بی احترامی میکنیم،اگر حضرت محمد فرستاده خداست و باید قابل احترام باشه ،عیسی مسیح هم فرستاده خدا بوده و قابل احترامه،من خودم مسلمانم اما تا حالا کسیو ندیدم که مسلمان واقعی باشه،خودمم نیستم،رفتارو کردار با مسلمان بودن ادما زمین تا اسمان فاصلست،مثال مسجد و اول همه میره و اخر همه بیرون میاد و جای مهر روی پیشونیش مونده اما پول سود میده و خیلی چیزای دیگه که همه میبینیم،قلب ادم بهترین معبدگاهه واسه پرستش خدا ،با زبان خودت نه هیچ زبان دیگه ای،دوستی بین دینها یعنی رسیدن به خدا،اگر نیک باشیو انسان درستکاری باشی بنده عزیز خدایی،همان جوری که حضرت محمد رو فرستاده خدا میدونم عیسی مسیح هم فرستاده خدا میدونم و شکی درش نیست،اون برادری که میگه قران کامل کامله ،بره قرانو بخونه و ببینه از چه تاریخی اولین پیامبر اومده و اخرینشون در چه تاریخی ورود کرده،تعداد پیامبرهارو هم در بیاره ،بعد یه حساب ساده کن ببین که میان گین خدا در عربستان هر ٢روز یک پیغمبر میفرستاده که با عقل جور در نمیاد ،قران کتاب کاملیه اما کسی میتونه اثبات کنه که عربهای تی هزاران سال هیچ تغییری در قران نداده باشن؟؟؟؟؟خانه خدا قلب ماس،از اینکه این کتابو برا دانلود گذاشتین واقعا ممنون
در جواب علیرضا: میخوام مسیحی بشم دنبال کتاب انجیل هستم!
عرض میکنم که: اول انجیل رو بخون بعد تصمیم مسیحی شدن بگیر.
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۳:۰۲ علی داودابادی
سایت خوبیه ولی افسوس که هربیانی رانمی شودگفت چرا که انسان برای هرچیزی مرز بندی وخط قرمز تعین کرده وفقط عقل وشعوراست که حقیقت را درون خودبگورخاهدبورد
نیاز انسان اززمان بوجودامدنش به خرافات بوده وهست واین درهرزمان ازتاریخ متابق بافضای خودش بوده است وعلم هم نمی تواندریشه خرافات رابکندچون همان کسانی که تا دیروزقدرت خرافات دردستشان بودودرامدی به جیب زده بودنند امروز باعلم وتکنولژی همین کاررا به سر بشریت اورده اند وبا این دوابزار جهان را اینگونه به ما وانسانهای معصوم که همچون نوارخامی بوده دردستگاه انان که هرجوری خاستن پرشان کنند واین قزیه ادامه داردتا زمانی که این کره خاکی وجودداردواین محملات وقیره گریبانگیرمان بوده است .این کلام توحین به هیچ کس وهیچ گروهی نیست بلکه فقط یک نظرشخصی است توحین کسانی می کنند که برعلیه یکدیگر نزاع ومقلته راه می اندازند درصورتی که تمام اینها برای هیچ وپوچ بوده 
در هر زمان کتاب مقدس مکمل زمان خودشو داشت هر پیامبر کتاب خاصی داشت برا اسلام و دین
سلام.
شما مسلمان و شیعه هستید؟؟
 چطور میتونید دین ارزشمند مسیحیت که آیین زیبایی هستش رو با انتشار کردن این نسخه ی تحریف شده و غلط ، زشت جلوه بدید؟
در آیین ما-اسلام- نقل قول غلط از خداوند گناه (مانع تعالی یافتن روح)محسوب میشه و اصلا مرسوم نیست!
پاسخ:
سلام 
بله مسلمان و شیعه هستم
خواهشمندم نسخه ی تحریف نشده را برای من ارسال کنید تا منتشر کنم
مسیح بسر خدااا؟؟:| این همش تحریفه .. فقط ای کاش هر کی اینو میخوند یه بار قبلش قرآنو گوش میداد ...... همه داری به جای باطن به ظاهر نگاه میکنیم ....... واقعا خدا لعنت کنه هر کی حرفهای الهی رو اینگونه تحریف کرده ....... آدم میخونه فقط تاسف میخوره :|:|
من هیچکودومو قبول ندارم نه انجیل نه تورات نه قران همشون مثل ی رمان میمونن که نویسندش خواسته بگه چی خوبه چی بده
انسان
بودن
خود
ب
تنهایی
یک
آیین
است.
هیچ دین و مذهب آسمانی بر دیگری برتریت ندارد (سوره بقره)
مهم انسانیت هست و آدم بودن و مسیح و محمد و بقیه پیامبران بهانه ای برای انسان بودم ما بوده هر دینی برای خودش مقدس و همه ادیان با هم برابر هستند چون هدف و مقصد همه آنها ستایش خدای یگانه و نیکی و مهربانی به همدیگر هست...پس بیخودی با هم سر دین دعوا نکنید..
با سلام.
خیلی ممنونم ازتون که اینقدر بی طرفانه فایل انجیل رو تو سایت گزاشتین.
باید بگم اکثریت به ابن دلیل به سمت مسیحیت گرایش دارند که از مسلمان ها محبت و خوش برخوردی ندیدند  و مسیحیت دین مهربانی هست .در صورتی که دبن اسلام اینقدر راجب ب محبت و خوش خلقی و احسان ب خلق صحبت میکنه !
من فکر میکنم ب جای اینکه دیگران رو سرزنش کنیم که چرا یک دین تحریف شده رو انتخاب کرده اند ، رفتار مسلمانانه خودمون رو اصلاح کنیم . و مهربان تر باشیم.


پاسخ:
سلام و درود برشما
سلام
وقتی که خدا یکی هست بقیه باطله 
ممنون
به نظر من انسان چه با دین و چه بی دین هم میتونه آدم خوبی باشه..... در جهان امروزی ما چه بسا انسان های بی دین و بدون اعتقادی وجود دارن  ولی از بسیاری از دینداران انسان تر هستن..... اشکال ما اینه که فکر میکنیم فقط از طریق دین میشه خوب بود.. نمونه ش     همین بیلگیتس که یه ندانم گرای بی دینه ولی ببینید چقدر به بشیریت خدمت کرده... هم به واسطه تکنولوژی و هم از طریق تاسیس هزاران مراکز خیریه در سرار جهان.... پس انسان بودن به دین نیست..... بهترین دین دینی هست که انسان هارو به سوی انسانیت سوق بده
مدیر عزیز و بزرگوار چرا نظر اینجانب را پخش نکردید؟؟
پاسخ:
سلام..ببخشید..مشکل فنی پیش آمد..
سلام مدیر بزرگوار
روز بخیر
بین کامنتها خوندم این نسخه تحریف شده.
اول اینکه از نسخه ی اصلی اطلاعی دارین؟
دوم این زیپ رو که باز کردم نمیدونم ترتیب فایلها به چه صورته و از کجا شروع و کجا به اتمام میرسه
کمکم کنید ممنون میشم
سپاس از فعالیت زیباتون
پاسخ:
سلام.نسخه ی اصلی که چی بگم..اما بزودی یک نسخه ی جدید آپلود میکنم
سلام بر همگی .
وقتی میگوییم مسیح پسر خداست حاشا منظور از پسر خدا علم و دانشی است که خدا بر او عطا کرده است . بدانید که مسیح به عنوان پیامبر درب بهشت است به معنای پیامبر مهربانی .
انجیل ، زبور و تورات این سه کتاب مقدس در قرآن آمده و قران براساس این سه کتاب تکمیل شده است .
دعاهای انجیل بسیار زیباست و مخصوصا پندها و مثلها که در انجیل موجود است .
هالویا
fardin344f@gmail.com
اگر از اول انجیل را خوانده باشید پدر و پدران را نام برده است که شما وقتی نوه پدر بزرگ هستی و چند نسل فرزندی شما به پدر شما جد میگویند ولی منظور از فرزند فلانی و... به جای جد فرزندی گفته شده فرزند .

fardin344f@gmail.com
یعنی چی انقد بحث میکنید!!!
یعنی ادیان ابراهیمی انقد باهم مشکل دارن ؟ تکلیف ما آدما چیه پس؟
انقد چرندیات نگید ک کدوم دین ناقصه کدوم کامل ، اگه سعی کنیم اطلاعاتمونو در مورد تمام ادیان بیشتر کنیم بهتر از یه سری حرفای کلیشه ایه 
سلام من مسلمانم ولی همش خواب عیسی مسیح رومی بینم دلیلش چیه 
۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۴ عاشق شیعه -12 ساله
سلام.
من اصلا قبول ندارم که مسیح پسر خدا است چون دلیل نمیشه که هر کسی که پدر نداره پس حتما پسر خداست .این یک نظریه تحریف شده و دروغینه .
پس اگر این طور است حضرت ادم به پسر خدا بودن نزدیک تر است تامسیح ،چون اگر مسیح پدر نداشت حضرت ادم به غیر از پدر مادر هم نداشت پس بیاییم بگوییم که حضرت ادم حتما پسر خداست دیگر .

هر کسی اگر جواب داره بیاد تو وبلاگم.
سلام من میخوام کتاب یوحنا تورات بگیرم از همدان از کجامیشه پیداکرز
سلام
من یه بچه شیعه ام چه دلیلی داره که مسیحی بشم اصلا چرا بعضی هامیخوان مسیحی بشن
اینو باید بدونیم که تغییر دین مشکلی نداره تنها مشکلی که داره اینکه اگه شما مسلمان باشی پدر و مادر ت مسلمان باشن اگر دینت رو عوض کردی دیگه نمیتونی برگردی به دینت اگر برگردی اعدام میشی و توبه ات قابل پذبرش نیست
اگر پدر و مادرت مسلمان نباشن و خودت مسلمان بشی و بعد یه مدت از دینی که انتخاب کردی برگردی 3روز مهلت توبه داری اگر توبه نکردی اعدام اگر توبه کردی می بخشنت
آیا میدونید برای چی یه هم چین قانونی هست ؟
دلیل ش مشخصه چون شما داری دین خدا و رسالت پیامبرشو به مسخره گی میگیری

قبل از اینکه دینتو عوض کنی خواهرو برادر من اول کمی روش تحقیق کن و فکر کن بعد
اگر تو چه مسیحی بشی چه مسلمون بشی هیچ فرقی نداره چون هردو دین پیامبر و امام دارن که هردو برای برقراری عدالت جهانی ظهور میکنن و در کنارهم ظهور میکنن هردو شون هم حجت خدا برروی زمین هستند و برای حق شمشیرمیزنن و هردوشون الان در پس پرده غیبت هستند و براعمال ما نظاره میکنند
نظر من اینکه قران و دین اسلام از بقیه ادیان الهی کامل تر و حد و مرزی و حقوقی برای هرچیزی قایل شده و برای هرچی دلیل و سندی داره که مارو هدایت کنه
دین اسلام برای گناهان و اعمال خوب ما حدود مرز قایل شده تا ما از حدود حق جلوتر نرویم

پایان
اللهم عجل لولیک الفرج

این انجیل انجیل حضرت مسیح علیه السلام نیست..انجیل باراک اوباما و جرج بوش هست... کاملترین دین اسلام. و کاملترین کتاب قرآن است..جانم فدای رسول اکرم محمد مصطفی (صل الله علیه و آله)که اینقدر مظلوم هست..از عزیزانی که سعی میکنن با دین اسلام بجنگنن بگم مراقب باشین حتی به شوخی گفتن از دین مسحیت و زیر سوال بردن اسلام عذاب دردناک جهنم داره..
فقلاده است این کتاب

سلام ببخشید من متن کامل انجیل یوحنی رو می خوام بدون تحریف این کتاب کاملی که شما گذاشتید  انجیل یوحنی هست ؟؟؟؟ 
سلام ببخشید من دنبال انجیل یوحنی هستم میشه اونم بزارید ممنونم 
ممنون از فایل
خوندن نظرات خیلی برام جالب بود
خوشحالم که هنوز عده ای هستند که برای تحقیق بیطرفانه ارزش قائلند
یک توصیه به دوستانی که نظرات تندی داشتند
اگه میخواید به کسی که اعتقاد دیگه ای انتقاد کنید باید به واسطه ی مطالبی بگید که طرف مقابل هم قبول داره نه صرفا نظریات خودتون.همونطور که اگه کسی بخواد شما رو نقد کنه باید با مطلبی باشه که شما هم قبول داشته باشید
این که کسی بگه هر چی ما میگیم درسته بقیه چرت میگن فقط به درد دعوا میخوره نه اثبات یا تحقیق یا هر چیز دیگه
اگه یکم اهل تحقیق باشید میبینید حقیقت اون قدر ها هم که فکر میکنید صاف و ساده نیست
تمام ادیان پر از پیچیدگی و اشتباهاته که نیاز به تحقیق داره همون طور که تو اسلام هم اکثر مسلمان ها همدیگر رو به عنوان مسلمان قبول ندارن
ممنونم از کسانی که قبل از جبهه گیری کمی فکر میکنن
اینکه دوستانی نوشته اند که قران کامل ترین کتب اسمانی است، بفرمابند در چه جهت؟ از کدام زاویهء دید؟ والا بدون دلیل که این اظهار نطرها همه بی ارزشه!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۷:۰۶ امید محموی
چرا اینقد دروغگو هستن پیامبرا !!!!!!!!!
سلام تشکر
من واقعا افسوس می خورم برای اونایی که به جای تشکر چرت و پرت نوشتن
تشکر بخوره تو سرشون حداقل چیزی نگین سنگین تره
متاسفانه دوستانی که طرفداری از قرآن میکنند اگه بپرسی ازشون اصلا نخوندن قرآن رو فقط از روی تعصب میگن. توی۰توی قرآن نوشته اهل کتاب اگه اعمال صالح داشته باشن وارد بهشت میشن. نگفته اهل قرآن. پس با توهین از قرآن طرفداری نکنید. 
بسیار ممنون از دوست عزیزی که این کتاب رو آپلود کردن.
بسیار ممنونم از مسلمون هایی که با احترام برخورد کردن و نظر شخصیشون رو نوشتن.
بسیار ممنونم از مسلمون هایی که این کتاب و مسیحی ها  رو به فحش کشیدن.
بسیار ممنونم از مسیحی هایی که با مظلومیت برای تحقیر نشدن نظر خودشون رو فقط گفتن.

من خودم مسلمونم ولی چه ایرادی داره که کتاب بقیه ی ادیان رو هم بخونیم این کتاب هم از طرف خدا  وحی شده ولی توش یه تحریف هایی هم هست 
ولی به نظرمن آدم باید همه رو بخونه تا اطلاعاتش بره بالا
امامان ما هم برای اینکه مسیحی  ها رو به دینشون دعوت کنند اول کتابشون رو میخوندن تا با زبون خودشون اون هارو به اسلام دعوت کنن
ممنون 
۰۱ دی ۹۶ ، ۰۲:۴۶ علیرضا۱۱۰۰
به نظرم تمام دین ها در راستای هدف خودشون درستن...همه ادیان میگن اقا یه خدایی هست که صفاتش اینه و شما باید سعی کنید مثه اون بشید...
من هیچ دینی ندارم اما فقط دارم سعی میکنم انسان باشم...
همینطور که وقتی ویندوز جدید می آد دیگه قدیمی رو استفاده نمی کنی اسلام هم ورژن جدید تمام ادیان هست صادر کننده همشون هم یکیه خدا
بهترین و کاملترین کتاب اسمانی هست.
نه دستور قتل و تجاوز و وحشی گری داره....نه دست عثمان و خلفای راشدی بوده که تحریف بشه!
سلام میخوام یکم در مورد دین مسیحیت بیشتر بدونم...
کسی از مشهد یا هرجا که هست اگه بتونه کمکم کنه ممنون میشم...
09303863616
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۸:۲۲ محمدجواد
من این کتاب رو الان خوندم... این کتاب تحریف شده و چندین جا میتوان نقصی در اون پیدا کرد..این کتاب با قرآن اصلا قابل مقایسه نیست ..قرآن بسیار کتابی متین و استوار و بدون تحریفه و هیچ نقصی رو نمی توان در آن پیدا کرد ولی این کتاب نه ..قرآن روح آدم رو تجلی میده ولی در این کتاب خیلی کم میتوان چنین چیزی رو پیدا کرد...حتی اگه ترجمه فارسی قرآن رو بخونی استواری اش رو حس میکنی ولی ترجمه انجیل چنین چیزی رو اصلا نداره...ایمان من به قرآن خیلی بیشتر شد ..خداروشکر که مسلمونم:-)
سلام.کاملا مشخص بود که این انجیل واقعی نبود..هر آدم عاقلی میتونه بفهمه که تحریف شده است..حضرت عیسی مقامشون خیلی بالاتر از این حرفاست که اینگونه سخنان رو نسبت به ایشان نسبت بدهند..در خاتمه،فقط قرآن هست که تحریف نشده.همه جای قرآن رو جستجو کنید حتی کلمه ای هم اضافه یا کم نشده
به هرحال تشکر بخاطر گذاشتن فایل.قراره برای مقاله ی انجیل تحریف یافته و حقانیت اسلام ازش استفاده کنم..
یعنی اگه مسلمان مسیحی بشه گناه نکرده
باتشکر از مدیر محترم سایت-خسته نباشید
Gffffff
سلام انجیل واقعی هم سخنان همان آفریدگاری است که ما مسلمانان میپرستیم.خواهش میکنم این کتاب رو زیر سوال نبرید.با خوندن سخنان خدا کسی گناهکار نمیشه.اگه به انجیل بی احترامی کنیم یعنی به خدا و اسلام هم بی احترامی کرده ایم.خود محوری هم همان افراط است،در هر دینی که باشیم.   ازتون ممنونم.
تشکر از شما
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۴ فاطمه زهرا
سلام واقعا ممنون.
فک میکنم عالیه اگه در کنار قران کتب اسمانی دیگه رو بخونیم و واقعا درمورد دینمون تحقیق کنیم و دلیل مسلمون بودنمون اجداد و شناسناممون نباشه
من در کتابی، برای صلح میان مسیحیت واسلام کوشیدم. از مذهبم واز عرفان کمک گرفتم. در آمریکا مسیح را در رویا دیدم و چند بار مسیحا گفتم.
سوال؟
چرا جز مسیح کسی در رویای کسی نمی آید؟
کسی اگه میتونه کمکم کنه خودمو بشناسم منتظرم
09378835308
استفاده سیاسی و قدرت طلبانه از دین و تفسیر انحرافی ان توسط افراد مدعی سبب شده که ادیان قبل از اینکه موجب ارامش و امنیت جوامع شوند موجبات وحشت را فراهم نمایند
۰۲ تیر ۹۸ ، ۰۵:۵۹ نسخه اصلی و واقعی تورات و انجیل و کتاب مقدس

دانلود کتاب کامل نسخه مژده برای عصر جدید

سلام بهترینه درود بر مسیح درود برشما دوست عزیز

درود خالق برشما

از بزرگواران برای جمع آوری ممنونیم

قطعا هرکس در هر دین و مذهبی که متولد شده باشد درست ترین کار این است پس از رسیدن به بلوغ در همه ادیان به صورت علمی ، عقلی ، استدلالی و منطقی آنها را مورد برسی قرار بدهد تا از حقانیت آنها روحش آرام بگیرد

با تشکر

بعضیا اینجا میگن فلان دین تر فلان دین بهتره خصوصا مسلمانا.آخه شما ها از کتاب قرآن سردرمیارید اینجا دارین در مورد انجیل صحبت میکنید؟

ممنون که کامل ترین نسخه رو آپلود کردید.

متاسفانه ترجمه های جدید یکمی توی ترجمه مشکل داره.

از اینکه بی طرفانه نظرات رو منتشر کردید هم تشکر میکنم

 

من هم مسیحی هستم و ساکن ایران.همیشه به عقاید دوستان مسلمانم احترام گذاشتم و سالهاست کنار هم زندگی میکنیم.

ولی باید  اعتراف کنم هم وطن های مسیحی بشدت از طرف حکومت مورد آزار و سرکوب قرار میگیرند.

 

نظرات دوستان رو خوندم.همه نظرات قابل احترامه

 

بهتر نیست بجای اینهمه بحث کمی مطالعه مون بیشتر کنیم.

خداروشکر امروزه اینترنت در دسترس هممون هست.فیلترشکنم که همه داریم.

سالی سرشار از عشق برای تک تکنون آرزومندم.

1399/1/9

سلام...خسته نباشید....سوال داشتم

این درسته که میگن اونایی که از اسلام به مسیحیت روی بیاورند ، اول آنها را به راه راست هدایت میکنند 

اگر هدایت نشدند اعدام میکنن؟

سلام

اون اروپاییا میان مسلمون میشن اونوقت شماها میخواین مسیحی شین!!!!خجالت بکشین یکم!نمیگم مسیحیت دین بدیه ولی دین اسلام کامل ترین دینه 

خودتونو بدبخت نکنید

میرید مسیحی میشید که راحت بتونین مثلا زنا کنین یا ...

اگه اینجوره واقعا دیوونه ای بیش نیستین!

سلام من هم مسلمان بودم هم مسیحی اما بیشتر مسلمان بودم اما آخر مسیحی شدم به خدا قسم معجزه شد اصلا چه فرقی می کنه خدا پدر هست یا نه من قطعا نمی گم اسلام وجود نداشته یا داشته اما با معجزاتی که دیدم فهمیدم که خدا پدره و نه تنها پدر عیسی مسیح بلکه پدر همه ی انسانهاست به خدا یک مدت خدا با من حرف می زنه اما از طریق فکر نه که صداش را بشنوم و بعد فهمیدم اینا که من می گفتم از انجیل بوده مثل برخی ها که همه قرآن یا بخشیش را حفظ میشن اصلا مهم نیست خدا پدر هست یا نه بت پرست اگه دینش غلط باشه و از رو‌نادانی اونو انتخاب کرده باشه و انسان خوبی باشه خدا می بخشه تو مسیحیت تمام چیزهایی که تو اسلام هست وجود داره جز صیغه و چند همسری مردان و تفاوت مراسم و عقد و ازدواج و ارث و حتی در مسیحیت حجاب هم وجود داره اما اونا خودشون مراعات نمی کنند اصول دین اینه که ما خوب باشیم ما انسان باشیم گر مسلمانی این است که حافظ دارد وای اگر در پی امروز بود فردایی من اگه دزد باشم متقلب باشم هیز باشم چه فرقی می کنه مسلمان باشم یا مسیحی فرض کن دین من کامل باشه وقتی وقیح ترین گناهان را می کنم به احدی کمک نمی کنم اخلاقم بد هیزم دزدم متقلبم چه فرقی می کنه دینم چیه و چه فرقی می کنه که خدا پدر هست یا نه من مشکلی داشتم معجزه ای رخ داد و مدتها جلو کلیسا می رفتم و تو ذهنم با خدا حرف می زدم تو هم نمی رفتم بعد تو اینترنت سخنان مسیح را سرچ کردم دیدم حرفام با خدا جلو کلیسا از انجیل بوده و خدا پدره به خدا قسم خدا پدر خدا خوب تو ذهنم توضیح نداد اما گفت خدا پدر همه ی آدمهاست گفتم خدایا منو به فرزندی قبول کن و شروع کردم حرف زدن آیا می شود دری را بکوبی که باز نشودو به خدا گفتم خدایا تو کلیسا نمیام می خوام مثل یتیم ها بشینم رو برو کلیسا چون من آدم بی ارزشی شدم جلو خونه هر کس رفتم واسه مشکلم جوابم کرد یا جلو در نگهم داشت و یا گفت ما نمی تونیم انقدر میام اینجا تاببینم کی میای بیرون من تو نمیام چون من هر جا رفتم عادت داشتم جلو در نگهم دارند من هنوز نفهمیده بودم این حرفا برخیش از انجیل فقط دلم می خواست بگم و فکر کنم خدا تو ذهنم جوابم را می ده من به مرادم نرسیدم چن قولی را که به خدا دادم بهش عمل نکردم قول دادم آدما را ببخشم البته تو معجزه‌ی سفره ی غیرت که اونو صلاح نمی دونم بگم قول داده بودم یادم رفت و جلو کلیسا حس کردم خدا تو ذهنم اینا را گفت و من مثل شعر اونو بلند گفتم دشمنان خود را ببخشید و یرای آنها دعای نیکو کنید  آیا می شود دری را بکوبی و باز نشود خوشا بحال درماندگان که نجات خواهندیافت و ....بعد به خدا گفتم خدایا نمی بخشم به هیچ وجه تو که خودت آدم نیستی که بدونی وقتی حق آدم را ضایع می کنند آدم چه دردی می کشه تو ذهنم گقت چرا منم درد کشیدم با صلیب کشیده شدن عیسی من خودم را مجازات کردم که انسان را آفریدم انسان فساد کرد ظلم کرد و خونریزی کرد و سه روز هم به جهنم رفتم حتی حضور خدا را اون حوالی حس کردم و حتی قیافه اش هم یکم با چشم دلم دیدم و واسم تداعی شد و خدا خیلی غمگین بود بعد چند وقت بعد این تو ذهنم اومد درها را ببند و به درگاه پدر آسمانی خود دعا کن  دشمنانت را چون دوستانت دوست داشته باش همچون پدر آسمانیت که چون خورشید به خوب بد گرما و روشنی می بخشد و البته جمله ها را دقیق یادم نیست اما می دونم که دینم را عوض کردم اما به مرادم نرسیدم و البته چون شرط خدا را بجا نیاوردم و جلو کلیسا دشمنام را نفرین کردم و‌گفتم نمی بخشم آخه ظلمی که بهم شده خیلی بزرگ زمانی که من به خدا رسیدم هیچ گناه نمی کردم و نماز صبحم هم در مسلمون بودنم شاید چند سال قضا نشده بود و توبه کرده بودم از جوانی کردن و نماز نخوندن و جلف بازی و ذات اقدس الهی را حس کردم

صد رحمت به قرآن خودمون. وقتی میخونمش آرامش میگیرم

خیلی ممنون 

۲۰ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۷ افس امیرعبدالهیان

سلام دوست جوناا.

این چیه دیگه بابا...انگار با بچه حرف میزنه که خوابش کنه!!!

فدای کتاب دین اسلام که هر روزم فقط یه ایه تکراری بخونی هرربار یک مطلب تازه و نااب یاد میده و اصلا خسته نمیشم😍😊

با تشکر از به اشتراک گذاری این کتاب

عزیزانم!

به عنوان دوست شما ازتون خواهش می کنم قبل از خواندن کتاب مقدس اول سری به قرآن بزنید و بعد مطالبش رو با کتاب مقدس مقایسه بفرمایید

انجیل و تورات بی شک از سمت پروردگار اومدن. ولی نه این انجیل و توراتی که در حال حاضر در دست ماست. خواهش می کنم دقت کنید. عصر ،عصر نفوذ فرهنگیه💚🍃

ممنون که کتابو گذاشتین.اگر کسی مشکل داره که این کتابو قبول نداره یا هرچی این رو به عنوان شناخت بقیه ادیان بخونه نه اینکه توهین کنه !!

سلام و درود برشما دوست عزیز

ممنون بابت سایتتون و اینکه درتلاشین برای نشان دادن صلح میان ادیان .

آدمی هرچه درجستجو برای خدا وآفرینش باشه بازم کمه . 

به امید صلح وآرامش برای همه

 من هرکاری میکنم نمیتونم این کتاب دانلود کنم وبرام به صورت zip  باز میشه ممنون میشم راهنماییم کنین.

با سلام

ممنون از سایت خوبتون،من یه سوالی داشتم

اگر دینمون رو به مسیحیت تغییر بدیم بعدش در صورت پشیمانی میتونیم دوباره مسلمان بشیم؟

ببینید یکم اگه دقت کنید می فهمید که الان این قرانی که دستتون هست چند تا نقل شده ازش. قران فقط یه نسخه داره و مثل انجیل هر سال یه ورژن جدید تر نمیاد و چیز هاش اضافه نمیشه

واقعا که این چه رفتاری ما داریم دین من بهتره دین اون بهتره تمام پیامبرا تماممممممممشون افریده شدن که فقط ما خدا رو بپرستیمو ولا غیر این چ رفتاریه دین بهونس خدا واقعیته نگاه بندازین به همه دینها اولشو اخرش همش خداست پس چ فرقی میکنه کی چی باشه

از بین چهار کتاب قرآن،انجیل،اوستا و تورات بهترین کتابی که به روحیات ما ایرانیان میخوره اوستاست.

چرا چون در طی این چهل سال حکومت آخوندی با زور قرآنو تو مغزمون چپونده و الان تمام جهان از مسلمانان بخصوص شیعه ها به چشم تروریست نگاه میکنند.جامعه ما و مخصوصا جوانانمان از دین اسلام حراس دارند و قرآن با داشتن قوانین سخت و حروم دانستن نصف مخلوقات جهان مانع پیشرفت میشود.برای مثال دولت های جهان اولی اصلا بر اساس دین هیچ قانونی وضع نکرده اند و فقط از روی انسانیت زندگی میکنند مثل ترکیه.

در آخر باید بر خلاف نظر بعضی از دوستان که نظر داده اند قرآن تحریف نشده باید بگم خیلی هم تحریف شده!شما یک سرچ تو گوگل بزن متوجه میشی چند وقت پیش یک ویدیویی دیدم یک قرآن چند صد ساله از جنس پوست در یمن پیدا شده بود که از نظر تعداد،اسم و ترتیب سوره ها کاملا با قرآن ما تفاوت داشت!!!

اگر میخواهید حاشیه های اسلام را بیشتر ببینید به سایت زیر مراجعه کنید

www.eslam.nu

این کتاب انجیل حضرت عیسی ع نیست و حداقل اولین بخش اون 30 یسال بعد از حضرت نوشته شده و پر است از دروغ هایی که به حضرت نسبت داده شده

از شما با این وبلاگ مذهبی بعیده که آب به آسیاب مسیحیت تبشیری بریزید

اون هم با انجیل پروتستانها

 

 

سلام 

چقدر زیباست سخنان خداوند یکتا و لایتناهی 

چه در انجیل و چه در قرآن 

مهم این است با خواندن این کتابها ، پی به قدرت و محبت خدا ببریم .

سپاس بابت کتاب 🙏

با سلام خدمت همه ی یکتا پرستهای جهان.ظاهرا بیشتر مردم این حقیقت رو فراموش کردند که در واقع ادیان مختلف دارن شیوه ی زندگی سالم و صحیح رو به ما نشون میدن .وقتی که شما میخواین از یه دستگاه استفاده کنید اول دفترچه ی راهنمای اون وسیله رو مطالعه میکنین که توسط سازنده نوشته شده و به شما یاد میده که چطور به بهترین شکل از اون استفاده کنید و از آسیبهای احتمالی دور بمونین.خدایی که دنیا و انسان رو آفریده برای زندگی ما دفترچه های راهنما فرستاده تا بتونیم درست زندگی کنیم.این حقیقته ادیان و کتابهای الهیه که در دین اسلام یک اصل مهم دیگه هم وجود داره که عقل انسان رو حجت خدا قرار میده و عمل به عقل رو عمل به دستور خدا قرار میده که این یعنی خدا بجز دینهایی که برای ما فرستاده عقل رو هم در اختیار ما قرار داده که خودش به نوعی دستور خداست و دفترچه ی راهنمای زندگیه

سالم و تندرست باشید

همه چیز کامل کننده یکدیگرند مثل 5 پیامبر الهی ....5 کتاب مقدس .....5تا انگشت دست و پا ....5 اصول توحید........................همه کتاب ها همدیگرو کامل میکنه  مگه میشه خدا انجیل رو نازل کنه بعد یه نسخه جدید به نام قرآن نازل کنه  مگه نرم افزاره   /.  5 تا کتاب خدا کمک میکنه شناخت ما نسبت به او دقیق تر بشه

اسلام دینی است که درنهایت به جهاد برای خدا میروید و همانند داعش میشوید ولی در انجیل فقط از صلح حرف زده شده که میگه حتی دشمنانتم دوست بدار

۰۴ آبان ۹۹ ، ۰۰:۲۵ محمدحسین نریمانی

بسم اللّه الرحمن الرحیم

سلام بر برادران و خواهران مسیحی من مسلمان هستم و در اعتقاد ما مسلمانان هست که حضرت مسیح علیه السلام به عرش اعلا رفته و با رجوع امام زمان ایشان باز خواهند گشت  پشت امام زمان نماز خواهند خواند اما در مسیحیت هست که ایشان کشته شده‌اند و برای من سوال است که اگر کشته شده‌اند قبر شریفشان کجا است 

اگر هر مسیحی که جواب سوال مرا میداند به ایمیل من یا شماره تلفن من در واتساپ جواب دهد.

شماره تلفن من : 09011148054

سلام

ببخشید؟چجوریه که حضرت مریم از روح القدس آبستن بود 

ولی پسر خداست؟

خیلی بده که عادت کردیم بگیم من بیشتر به خدا نزدیکم..دوستان این یک رقابت نیست امیدوارم واقعا انقدری به خدا نزدیک بشید که همین آرزو رو برای دیگران هم بکنید چه با قرآن چه با تورات و انجیل 

قبل اینکه در مورد کتاب و پیامبران قضاوت کنید برید 5 کتاب عهد عتیق  کتاب انجیل و قران با معنیش رو بخوانید. اونوقت میفهمید  هیچکدوم دیگری نقض نکرده یکین  همه از یگانگی خدا گفتن همه از اخرت گفتن داستان ادم و حوا تا قوانین همه مثل همن بجای اینکه موضع بگیرید دلیل وحدتن   اینو بدونید زدتشی مسلمونی یهودی یا مسیحی اگر راست میگید واقعا نباید دشمنی کنید و برتر بدونید همو چون دلیل برتری  طبق کتاب تورات و بعد انجیل و بعد قران  انسانیت و عبادت خالصانه نه زبونی و ریاکاری به زبون اسم خداروبیاری اما تو دلت لع لع بزنی برا فلان گناه. پس نیگید تورات یا انجیل برتر همه بحقن و طبق انجیل و تورات محمد اخریه حالا خودت میدونی

قبل اینکه در مورد کتاب و پیامبران قضاوت کنید برید 5 کتاب عهد عتیق  کتاب انجیل و قران با معنیش رو بخوانید. اونوقت میفهمید  هیچکدوم دیگری نقض نکرده یکین  همه از یگانگی خدا گفتن همه از اخرت گفتن داستان ادم و حوا تا قوانین همه مثل همن بجای اینکه موضع بگیرید دلیل وحدتن   اینو بدونید زدتشی مسلمونی یهودی یا مسیحی اگر راست میگید واقعا نباید دشمنی کنید و برتر بدونید همو چون دلیل برتری  طبق کتاب تورات و بعد انجیل و بعد قران  انسانیت و عبادت خالصانه نه زبونی و ریاکاری به زبون اسم خداروبیاری اما تو دلت لع لع بزنی برا فلان گناه. پس نیگید تورات یا انجیل برتر همه بحقن و طبق انجیل و تورات محمد اخریه حالا خودت میدونی

بی شک قران یک قطره از دریای انجیل است .قران چیزی نیست جز کتابی پر از نفرت و جنگ. کتابی که به انسانها اجازه میدهند تمام دستورات خدا را نقص کنند.خدا میگوید دروغ نگو اسلام پر از نفرت شیعه میگوید اگر جانت در خطر است بگو 

ننگ به این کتاب و دین

سلام 

ممنونم ازتون

و متاسفم برای کسانی که توهین کردن 

من خودم مسلمانم و از اینکه کسانی که مسلمان بودن و توهین کردن خجالت میکشم کجای دین ما گفته به دین ها و اعتقاد های دیگر دین ها توهین کنیم 

قرآن، انجیل و تورات هر سه کتاب هایی هستن که از طرف خدا اومده و مقدسن پس اگه توهین کنید در واقع به خدا توهین کردید

مهم نیست چه دینی داریم مهم اینه که هم نوع هستیم  

از نظر من انسانیت داشتن مهم ترین چیز داخل دین هاست

اینا همش که نامه هست:/

 

سلام با تشکر از مدیر سایت.

من یک مسلمانم.ولی برای همه ادیان احترام قائلم همانطور که خیلی از دوستان گفتن همه ادیان از طزف خدا هستند و تمسخر کردن کار کاملا لغو و نا صحیحی هستش.متاسفانه به دلیل سوداگری های افرادی ادیان دچار تحریف شدن.ولی این دلیل به بی احترامی نمیشه.من به سخصه احترام زیادی بدای مسیحی ها قائلم.و از طرفی به مسلمان بودن خودم نیز میبالم.همه ادیان یک هدف دارن ان هم شناخت خداست و انسان خوبی بودن.

مسلمان مسیحی زردتشتی یهودی واقعی کسی است که انسان بودن را بلد باشد

۰۸ دی ۹۹ ، ۱۸:۴۲ محمد مهدی

سلام عرض میکنم به شما.

من خودم مسلمان هستم و الان هم دلیلی که میخوام انجیل رو بخونم اینه که به شخصه نظر دارم اینا هم روز اول همون کلام خالص خدا بودن هرچند که در طول تاریخ بسیاری از نقاطش تحریف شده. بنظر من باید متون انجیل رو با متون اسلامی مقایسه کنید اگر با هم در تضاد نبودن چرا که نه؟ میتونیم حتی ازشون استفاده کنیم چون کلام خدا بودن. 

از دوستان مسیحی هم تقاضا دارم کمی فکر کنن. به خدا قسم که این دین اسلام تکمیل کننده ی دین مسیحیت است. باور کنین ما با شما دشمنی نداریم که این حرف هارو به شما میزنیم این حرف ها فقط از سر خیر خواهی هست. حضرت عیسی (ع) یکی از ۵ پیامبر الهی ماست که جایگاه والایی هم در نزد ما داره . اگر شما واقعا حضرت عیسی و خداش رو دوست دارید با مسلمان بشید که اینکار بیشتر از هرکاری حضرت عیسی (ع) رو خوشحال میکنه. باید در نظر داشته باشین که هر کی حضرت محمد (ص) رو قبول نکنه روز قیامت توبه اش پذیرفته نمیشه. و باید بدونین که هیچکسانی بغیر از مسلمانان به بهشت وارد نمیشن.

۱۲ دی ۹۹ ، ۲۱:۱۴ محمد حسین

خخخ خدای اینا (بر فض که اصلا هم نیست) وقتی بچه بوده لپش رو میکشیدن؟ خخخخخخخخخخخ . فکر کن خخخ خیلی مسخرس فکر کن با خدا دعوا کنی تو بچگی بگیری خدا رو کتک بزنی خخخ چقدر مضخرف ، من این خدا رو ببینم دهنشو جر بدم

سلام من مسلمان شیعه هستم

دمتون گرم من اوستا و انجیل و تورات هم خوندم همه ی این کتاب ها آسمانی هستند و باید بهشون احترام بگذاریم و ازشون استفاد کنیم

سلام من میخوام مسیحی بشم تقریبا اطلاعات کاملی پیدا کردم و میخوام حتما مسیحی بشم دعای نجات میشه بدید؟

۲۷ دی ۹۹ ، ۰۰:۳۶ مسلمان شیعه

با سلام. می خواستم بگم اون آقایی که میگه اسلام فقط کشتن و سنگسار کردنه باید بدونه که در آیه از قرآن فرموده است که این قصاص فقط برای خودتان است که در امان بمانید. الان وضع کشورهای غربی با ایران را مقایسه کنید. ببینید وضع ایران چقدر بهتره. در غرب هرکسی که دلش بخواد به حقوق دیگری تجاوز میکنه و هیچ کس هم هیچ کاری بهش نداره. این ها به خاطر این انجیل های تحریف شده است. ولی در ایران کسی جرئت این کارو نداره. به خدا رستگاری فقط در اسلام است. بیایی و به این دین بگروید که حتی در انجیل هم درباره پیامبر اسلام خبر داده و گفته به او بگروید.

سلام برای یافتن خدا به هرجا که شود باید سر زد و تفکر کرد.

(کتاب مقدس؛ چه انجیل چه قرآن، وچه تفکر نیاز داشته باشد).با فکر سالم بیندیشید.

 

هر دینی که داریم اسلام مسیحیت یا حتی بت پرستی مهم اینه که بدونی کسی بوده که تورا آفریده و حواسش به کار هات هست اگر این را بدانی در خلوت و آشکار گناه نمیکنی و اگر کاری ناشایست انجام دهی از خدا طلب بخشش میکنی و خودت را می سازی برای انسان بودن و انسانیت برای بخشش و مهربانی درست کار بودن تلاش میکنی فقط کافیه درک کنی بودن کسی که هیچ چیز از دیده اش پنهان نیست

نیچه به عنوان یک مسیحی در کتاب دجال میگه: مزخرف تر از این دین ندیدم که کسی بزن به در گوش ت یک طرف دیگر گوش ت رو بگیر و بزاری بزنه در گوش ت این نشانه ی حماقت یک نفره. ای مسیح تو مرا سرخورده به بار آوردی ای مسیح تو در مقابل غرایز مردانه ی من ایستاده ای، مرا از ازدواج نهی کردی،

( در مسیحیت اصل بر این است که ازدواج نکنید، اسقف های مسیحی که اصلا نباید ازدواج کرد) مسیحیت ثمره ی باستان را از ما ستاند و بعدها نیز بار دیگر با ثمره ی اسلامی چنین کرد (نیچه ماجرای پس گرفتن آندلس را تعریف میکند) آن عالم فرهنگ شگفت انگیز تر عراب اسپانیا را که با ما در اصل خویشاوند بود و حتی از روم و یونان باستان نیز مفهوم و صلیقه ی برتر داشت، آن را لگدمال کردند نمی خواهم بگویم با چه پا های(با پاهای کثیف)چون این فرهنگ ناب بود چون پیدایش آن مرحون غریزه های مردانه بود، چون زندگی را با همان ارزش مندی های نادر و بس پخته ی زندگی اعراب اسپانیا تائید می کرد. احمق ها (منظور از احمق ها مسیحی ها هستند)در نفهمی های شما بس که همین به آندلس وارد شدید اول حمام ها را خراب کردید لااقل یکبار خودتان را در آنجا میشوستید ... اگر اسلام مسیحیت را تحقیر میکند هزاران بار حق دارد زیرا شرط تحقق دین اسلام وجود مردان است. آنتی کرایس (دجال) نیچه آقایون و خانوما کسایی که میخواید مسیحی بشید برید این کتاب رو دانلود کنید بخونید همه ی این حرف ها رو من نزدم نیچه زده

دوستان باید این کتابارو بخونید تا به حقانیت اسلام پی ببرید

بنده حاضر نیستم تورات و انجیل و اوستا رو با یک خط نهج‌البلاغه که برادر قرانه عوض کنم 

یه سئوالی که دارم از محظر دوستان مسیحی : مسلمان ها یک کتاب دارند به اسم قرآن. سومین سوره ی قرآنی که دست یک مسلمان مصری است آل عمران است و نیز سومین سوره ی قرآنی که در دستان یک چینی است، آل عمران است. چون مسلمانان به وحی کلمه به کلمه اعتقاد دارند (همان چیزی که مسیحیان در باره ی انجیل مقدس بر خلاف این قاعده معتقد هستند، مسیحیان معتقد هستند که روح القدس به اولیاء کرام مسیحیان الهام کرده اند و ایشان با ایما و اشاره ی روح القدس این کتب را نوشته اند.) به همین دلیل انجیل مسیحیان چهار نوع است: انجیل لوقا، یوحنا، متی و..... این کتب با فاصله ی چندین سال از هم نوشته شده اند (آن هم با الهام و ایماء و اشاره) اما کتاب اشیاء از لوقا و کتاب کینز از یوحنا کلمه به کلمه شبیه به هم کتابت شده اند. اگر قرآنی با یک قرآن دیگر کلمه به کلمه فرق نداشته باشد، جای تعجب نیست چون قرآن کلمه به کلمه وحی شده است. اما چگونه کتاب اشیاء لوقا و کتاب کینز یوحنا که با اشاره کتابت شده اند، کلمه به کلمه مسای هستند؟ به این میگویند دزدی ادبی. این کار را نه روح القدس می کند و نه هیچ عالم حقیقی!

خدا نگفته فقط اسلام 

ماهاییم که میگیم 

همه ی دین ها بلا استثنا‌ خوب هستند و نمیتونیم قضاوت کنیم . ازتون خواهش میکنم خواهش میکنم تو دین های خدا دخالت نکنید و نظر ندید 

حالا شما عقدت اخوت نمیبندی اصلا اهل اخوت هم هستی

آقای مهدی ک میگی مسیحی اله و بله و فلان میگی خاک برسرت  مسیحی شدن چیه بیا مسلمون بشو ببسن چه حالی میده .

الاغ جان توهین کردن راحته چرا هنوزم مثل امام اولمون علی که مثلا شیر خدا و فلان هستش به زور فوش و بد و بیراه میخواید مردم رو شیعه کنید خدا خودش میگه تو دین اجباری نیست چرا مثل علی که به زور و ضرب شمشیر مردم رو شیعه کرد تو هم به زور بد و بیراه دعوت کنی به دین اسلام علی اگه دینش دین بود به خون و خون ریزی گردن زدن مردم ۳۰۰۰نفر رو گردن نمیزد تا شیعه بشن پس دینی ک دزدی و اختلاس و کلاهبرداری و ضرب و زور توش داره دین نیست دینی که حلال و حرومش فقط واسه مردمه دین نیست دینی ک فقط منبع در امده یه مشته آدم کثیف و دزده به اسم خدا سرمردم کلاه میزاره به نفع خودش دین نیست یه مشت اراجیفه که پس از بدنیا امدن هر نوزادی فقط بر حصب عادت منتقل میشه به نسل جدید بدون هیچ آگاهی یه مشت دروغ منتقل میشه یارو صبح تا شب سرمردم کلاه میزاره و حق الناس میکنه دروغ میگه زنا میکنه بعد مکه میره و نماز هم میخونه این دینه؟؟؟؟؟؟

دوستان عزیز ...لطفا دنبال اختلاف نباشید بالاترین دین انسانیت هست ...این که در مورد دین های دیگه تحقیق کنیم عالیه اما برای پیدا کردن نکاتی که مشترک هست فرقی نداره دین ما چیه زرتشت میگه هر کسی که راست میگه یاور مظلوم و دشمن ظالم هست به مقصد رسیده از هر راهی که رفته باشه منکر چیزی نشید فقط دنبال نکات مشترک دین ها باشید همه دین ها مهرباننخدا مهربونه خیلی مهربون تر از حد تصور 

سلام خواستم لطفا خواهشی کنم از اونایی که تورات وانجیل دست ساز رو خوندن خواستم بگم اول این که تورات وانجیل اصلی دردست نیست وچه تورات وانجیل وقرآن هرسه کلام خداهستنودرکلام خدا جایی برای هواینفس و گناه نیست. تاجایی که من میدونم باخواندن تورات وحتی این انجیل های نادرست بعضی ازجاهاش یابهتربگم بیشترجاهاش شبیه به خود قران وبرام جالب که همون چیزی که توی قران ومن دیدم باکمی تعقیر توی تورات وانجیل دست سازهست برام خیلی جالب بود، من نمیدونم شمارو ولی انسان دارای عقل میتونه فکرکنه دو دوتا چهارتاکنه لطفاتایه چیزی رو دیدید بخاطرهوای نفس خودمون نگیم عالیه لطفا قران وانجیل وتورات دست‌ سازو رو با هم برسی کنید وبعد نظر بدید لطفاوقرانی که دارید یه کتاب کاملاز خود تورات وانجیل حتی بیشتر.

شما هرچی بگردیدتورات اصلی پیدا نمیشه تورات اصلی زبان عبری که اگه هم باش قابل اعتماد نیست چون امکان دست کاری داره چون خیلی های برای سود ومنافع خودشون تعقیر دادن واگه هم درست باشهخواندنش سخت چون باید با زبان عبری آشنا باشید

ما باید معلومات خود را بیشتربسازیم و پر تلاش باشیم تنها از قرآن نه بلکه از دیگر کتاب های آسمانی آگاهی داشته باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی